Liity jäseneksi

Sukuseuran jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on Argillanderin, Kauhasen tai Skopan sukuhaaraan kuuluva tai joka avioliiton kautta on liittynyt sukuun. Sukuneuvosto päättää jäseneksi ottamisesta. Jos täytät jäsenyyden ehdot, voit ilmoittautua jäseneksi alla olevalla lomakkeella tai suoraan jäsenrekisterin pitäjälle Mauri Airilalle (mauri.airila(at)aalto.fi; p. 050 568 0035).

Jäsensivuille jäsen pääsee kirjautumalla sähköpostiosoitteellaan. Sivuilla voi muokata omia jäsentietojaan ja halutessaan valita itselleen salasanan.

Jäsenetuihin kuuluu kerran vuodessa ilmestyvä 16-sivuinen Kauhaset-lehti, sähköpostitse jaettava Viestikauha-tiedotuslehdykkä, alkuperäinen Jarmo Paikkalan sukukirja pdf-tiedostona, sekä läsnäolo-, puhe- ja äänioikeus sukukokouksissa.

Vuosijäsenmaksu on 20 €. Vuoden 2022 jäsenmaksun voi maksaa tilille FI92 5600 0551 2412 20 (Kauhasen sukuseura ry). Merkitse viestikenttään täydellinen nimesi ja postiosoitteesi. Näillä tiedoilla pystymme erottelemaan samannimiset jäsenet toisistaan.